05 Eylül, 2012

Rich Cut Ekşi Kremalı&Soğanlı Patates Cipsi

Bugün her zamanki gibi Sandi adlı markete gittim. Genelde orada uygun ürünler satılıyor ve haftanın her günü belli ürünlerde de indirim oluyor. Bugün yine ev alışverişi yapmaya gittiğim sırada ilk defa görüp denemek istediğim bir ürünle karşılaştım.

Rich cut (ing. zengin kesimli), Japonların çıkarttığı Koikeya adlı patates cipsi üreten markanın bir ürünü. Bu cipsi görür görmez nasıl bir içgüdü ile aldım bilemiyorum. Ama eve gelir gelmez hemen açıp yedim. Gerçekten bağımlılık yapacak kadar güzel. Japonya'da satılan herşey çok minik. Paketin dibini gördüm hemen. Yani bizdeki çocuk boy cipsin burada orta boy diye satılması gibi bişey. Dişimin kovuğuna kaçtı haliyle. Kesinlikle büyük boyunu bulduğumda affetmeyeceğim!

Neye benziyor diyenler için:




Hiç yorum yok: