04 Aralık, 2013

3 Aralık 2012 Jon Bon Jovi Konseri-Damage is Done!

Ağustos’ta Türkiye’ye tatile geldiğimde eşimin bana Bon Jovi’nin Aralık ayında Osaka’ya gelip konser vereceğini söylemesiyle çok heyecanlanmıştım. Bunu kaçırmamamız gerektiğini söyledim ve o da bu dileğimi gerçeklestirdi.

Konser 7’de başlayacağından, 1 saat evvelinden Sakuragawa Istasyonuna ulaşmıştık. Oradan 10 dakika mesafedeki Kyocera Osaka Dome’a yürüdük. Yaklaştıkça insanların yolu kapattığını görmek hiç zor olmadı. Konserden evvel atıştırmalıklarımızı almayı da ihmal etmedik.

Evet, ben ve bu arkada gördüğünüz kapalı konser salonu. Oturacağımız koltukların sahneye çok yakın bir mesafede olduğunu öğrendiğimde daha çok keyiflendim.

                Konser salonundan bir görüntü. Bu arada Jeff Beck’de geliyormuş, haberini aldım.

                                      Ve az sonra olacaklardan habersiz bizler sahneye bakarken


Oturduğum koltuğun arkasından bir görüntü alayım



 Artık yerimizde duramadığımız o anlar!!



                                           Ve iste o an kalbimin anlık durmasına neden oldu!!


Richie Sambora ne yazıkki yoktu ve yokluğu üzdü.


David Bryan, Hugh Mcdonald 
 ve Tico Torres! İlk 4 şarkı sonunda mikrofonda David Bryan vardı ve In These Arms’ı söyledi. İnanılmazdı!


You give love a bad name!


Livin’ on a prayer


Bad Medicine ve yetmedi bir kez daha söyledik


It’s my life


ve son şarkısı Have a nice day

Konserde deliler gibi eğlendik. Performanslarına diyecek söz bulamadım. Dansı ve eskisi gibi sahnedeki inanılmaz hareketleri sorduğu sorunun cevabını verdi zaten. Bir ara "Biz hala aynıyız, değil mi?" deyip, tüm grup üyelerini de göstererek , "Seneler geçti ama biz hala aynıyız" lafını kanıtladı bu konserde.

Because We Can Turnesi kapsamında, yeni albümü What About Now’dan da şarkılar söyledi.Toplam 23 şarkıyı biz 30000 kişiye söyledi.

Yeni albüm şarkıları için http://www.youtube.com/watch?v=6azOedCkVOQ

İşte Set Listi

  1. (David Bryan vokalde)
  2. Wanted Dead or Alive
  3. Encore:
  4. Bad Medicine

Bu süper gece için en başta kocama çok teşekkür ederim. Birlikte çok eğlendik ve deliler gibi Bon Jovi’ye eşlik ettik. İyi ki geldin Bon Jovi! I love you boy!

Hiç yorum yok: